Plugga och sedan plugga lite till

Naturkunskapsprov i måndags, svenskaredovisning idag och matteprov imorgon. Allt på samma vecka. Naturprovet gick åt helvete, svenskan gick bra men var äckligt nervös och jag hoppas att matten kommer gå bra. Har pluggat lagom mycket så jag tror inte det ska bli några större problem.
 
Efter skolan imorgon ska jag ta tag i att försöka hitta något att ha på mig på nyår. Köpte ett par skor på internet, fick hem dom, så var dem för små. Så det är bara att hitta ett par nya. Vet inte heller vad jag ska ha för kläder. Klänning är inte riktigt min grej så jag tror det blir svarta jeans och någon snygg tröja. Vi får helt enkelt se. Ska försöka ta mig till Topshop imorgon och se va de har där. 
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Paradise Hotel. Tittar ni på det? I så fall, vem tycker ni mest/minst om?
 
 







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook