Storm & Grönt Te

Fotograf: Jag, Nikon D3000 + 35mm f/1,8
 
Igår kväll drog stormen Simone in över Skåne. Jag som inte bor så långt från kusten märkte av stormen väldigt mycket. Jag och min mor fick springa ut sent på kvällen för att rädda våra utemöbler och vår grill. Så min familj drabbades inte speciellt mycket. Däremot idag, när jag var på väg hem till Stina, så låg det grenar, träd och dylikt över nästan hela vägen. Men på hemvägen var allt uppstädat igen. När jag skulle gå och lägga mig så tog jag denna bilden på regnet (↑). Hoppas alla som drabbades av stormen mår bra och att ni har era hus kvar. ♥
 
Just nu sitter jag nyduschad i sängen med en stor kopp grönt te och ska börja skriva frågor till en intervju jag snart ska göra. Detta är mitt soundtrack för kvällen. Ha en mysig kväll!
 



Marlene S.R


- tack:)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook