Walking on broken ground





svar: hihi tack söt! :)



Elin Jonsson


Sv; Tack sötis! :D



Linnéa


Ja men eller hur, en av mina absoluta favoritlåtar <3



Sofia - Lever drömmen i LA

http://byfia.com


jättefin bild :D Gillar att det var ett bi med haha



Sofia - Lever drömmen i LA

http://byfia.com


ja det finns massa fint där :D



Olivia Magnusson


så fint mie!

sv: åh tack :D
kramis ♥



Ellen Samuelsson


Vilken fin header du har!



Julia ♥


Fin blogg! var jätte gärna med i min veckans blogg :)

bloglovinbyte?



LindaViola - mamma till två!


sv; Tack så mycket :)). Jag älskar den!!



Eriica


Jätte fin bild! :)

Svar: Tack! :)
Mie Jensen







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook