Årsresumé - 2014

 
 
Firade in 2014 i Sälen med mamma och vänner. Skaffade mina favoritskor och åkte massa skidor i Sälen innan vi åkte hem till Skåne igen.
Skaffade en ny bloggdesign, bakade bröd, fotade och pluggade hela dagarna.
Färgade håret rött, gjorde ett (enligt mig) riktigt bra inlägg om slutartid, bländare & ISO och fotade solnedgången vid havet.
Firade påsk, gick på Lund Superbowl med mina vänner, spelade in musikvideo bland de vackra blommorna i stadsparken i Lund och våren kom!
Skaffade iPhone 5S, firade valborg i Lund, fortsatte musikvideo inspelningen i Lomma, fotade med Olivia och stod framför (!!!) kameran.
Slutade ettan på gymnasiet, sommarjobbade på Kulturförvalningen och såg Håkan Hellström på Ullevi!!!
Tog massor av kvällsdopp och for sedan till Cypern!
Såg American Authors på Malmöfestivalen, var på Skånes djurpark, gjorde Fuck Cancer-armband med Olivia för Ung Cancer, var på fest och började skolan igen!
Fyllde 17 år vilket firades med en hejdundrandes-fest och hjälpte Belinda att packa när hon skulle flytta till Paris.
Vann en pyjamas från Love Averie och fotade Dennis & Paulinas fantastiska höstbröllop!
Gick klädd i kjol, bakade med Olivia och klippte av mig mitt slitna hår!
Julstökade, fick jullov, firade jul och har aldrig haft så mycket motivation till att fota och blogga som i December. 
 
2014 har verkligen varit ett bra år för mig och jag kan inte vänta för att se vad 2015 har att erbjuda. Hoppas att ni också haft ett bra år och att ni har det bra idag på nyår, så hörs vi nästa år!



MATILDA

http://matildays.se


Kul med en tillbakablick :)



Sofie Selling


Vilket härligt år!
SV: klänningen är köpt från VILA på nelly.com



Anonym


Mie du tar underbara foto,du måste erkänna för dej själv att Du kan.Mycket bättre än du själv upplever det.Bara fortsätt,dina ögonblicks foto är bara så super.Lycka till önskar farmor🍀🍀🍀



Elin karlsson


Härligt år du har haft! Gott nytt år :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook