Scandinavian Photo

Var uppe med tuppen imorse (läs: kl 09.00) för att göra mig redo för en tur till Scandinavian Photo i Malmö. Var såååå sugen på ett Sigma-objektiv som jag har tittat på ett tag, men köpte endast ett nytt UV-filter och en bok på bokrean om att fota i befintligt ljus. På vägen hem blev det stopp på Burlöv Center, Center Syd och Burger King, med andra ord har jag haft en riktig toppen dag! Hur har er dag varit?







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook