Vad händer med mig?

Har nog slagit mig, tränat för hårt eller ätit något konstigt. Något har i alla fall hänt. I flera timmar nu har jag suttit och kollat på inredning. Kök, sovrum, badrum, you name it! Förstår inte riktigt vad som händer. Kan inte sluta heller?! Vet inte riktigt vad det är som händer, men jag menar, kolla här: 
 
 
Bild 1 / Bild 2
 
Kan inte vänta på att få flytta hemifrån och skapa mig ett egen designat hem. Nu ska jag fortsätta scrolla genom internet på jakt efter fler fina rum istället för att sova. Godnatt!
 
Ps. Har börjat på en ny design också. Nu när det börjar bli vår så får denna vintriga designen säga hej då!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook