Från gårdagen

Två bilder som togs i samband med att jag var ute och fotade arkitektur till jobbet.
 
Idag är det endast jobb mellan 9-12, vilket är väldigt skönt. Målet för dessa timmar är att vara klar med alla fotograferingar, så det endast är redigering kvar. Ska väl påbörja redigeringen om jag hinner, men tror det blir ganska tight med tid. 
 
Efter jobb beger jag mig hem till Adam tillsammans med Sara för film/tv-spel/bada-i-hans-pool/umgås-kväll. Mycket trevligt. 



Sara


Mycket trevligt bror.



natalie


vilka härliga bilder!

Svar: tack!
Mie Jensen







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook