Första advent

Idag är det första advent och det firar vi här hemma med att julpyssla. Det blev fina julgranar att hänga på dörren och massa annat fint. Brukar inte gilla att pyssla då det aldrig går som jag vill men idag blev jag faktiskt nöjd och tyckte att det var kul. 
 
De senaste dagarna har jag haft fullt upp med gymnastik. Möten, juluppvisningar, avlsutningar och massa annat. Så ikväll ska jag iväg på sista gymnastikträningen och på lördag är det uppvisning. Hoppas ni har en bra första advent och glöm inte öppna första luckan i chokladkalendern imorgon!



MATILDA

http://matildays.se


så fint! :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook