24h i Lund

 
Hallå på er! De senaste 24 timmarna har spenderats i Lund tillsammans med Sara. Vi stack hem till henne efter skolan och pluggade lite innan det var dags att möta upp Sofie, Olivia, Felicia och Louise på International Streetmarket på Mårtenstorget. Jag och Sara hade redan käkat lax och pasta hemma så vi köpte endast en jättestor citronnougat-bit i det brittiska ståndet. Kvinnan i kassan kollade konstigt på oss när vi bara köpte en och vi fick ett skämtsamt "you make me angry!" av henne. Efter detta var det dags för Pexet. Pexet (polhem + spex= pexet) är ett spex som vår skola anordnar varje år på Lunds stadsteater, så självklart var vi tvugna att gå dit! Sedan drog vi hemåt igen. 
 
Vid ca 23 blev jag och Sara upphämtade av Aali, Ehab och Haris. Vi begav oss på en lite mer än 3 timmars biltur utan mål. Alltid lika kul. Sista stoppet blev dock McDonalds för lite milkshake. Vid 2 var vi hemma igen och jag och Sara gick och sov. Åkte hem vid 11 och har sedan dess hunnit övningsköra, handlat och lagat mat. Imorgon ska jag jobba så ikväll blir inte lika spännande...



Sara


:):):)




Wow det där ser ju gudomligt ut! Mums med nougat! :)

Svar: Det var fantastiskt gott! :)
MIE JENSENS FOTOBLOGG



ExklusivaMoi


Den första bilden var riktigt härligt... åååh vad jag älskar marknader med deras ätbara stånd alltså <33 Sådanna dagar/stunder/äventyr hinns jag ej med längre. Ibland suger vuxenlivet när allt det andra med jobb och vardgen ska samsas med nöjjen =P...ju mer frihet ju mer ansvar har man faktiskt! TREVLIG fortsatt HELG i alla fall...



SaraNavjord.se


Åh vad härligt det ser ut! nougaten såg underbar ut:)




nää vad härligt det ser ut!!



sarah


Häliga bilder :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook