En skoluppgift

Fotograf: Sara Idberg / Modell & Redigering: Mie Jensen

Tror aldrig jag har visat er dessa bilder från i Januari, när Sara fotade mig till en skoluppgift. Även min profilbild här på bloggen kommer från den dagen. Efter två fotograferingstillfällen sattes bilderna ihop till ett uppslag så nu pryder mitt ansikte och mina kläder en del av en vägg i skolan! Mycket roligt. Ser så framemot när jag ska läsa Foto 1 nästa termin! 
 
Här ser vi även vad som händer när man har superlockigt hår men har plattat det och sedan går ut i fukt/regn....
 
Psst. om ni inte reda sett det så finns det nu en gilla-knapp på min blogg!



Amanda Jona [SPONTAN]


Vad roligt! :)



sarah


Fiinz bilder



Anonym


Fina Mie, vilken härlig blogg du har. Är så kul att följa den, hoppas vi ses snart! Bamsekramar från Jämtland ♡ / Ida







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook