Min Portfolio

Tänkte "promota" mig själv lite faktiskt, trots att det trotsar jantelagen...
 
Jag tänkte alltså berätta om min portfolio! Jag har en "officiell" portfolio och sedan har jag min flickr som ni kan hitta HÄR. Min riktiga portfolio ligger på Weebly och där kan ni hitta lite blandade bilder jag har tagit. Där finns all info om mig dessutom så som; vilken utrustning jag har, hur man kontaktar mig om man vill att jag ska fotografera något och massor av info om mig! 
 
Klicka på bilden för att komma till hemsidan!
 
Så vill ni att jag ska fotografera något (inom Skåne) så kontakta mig gärna genom hemsidan, det är till exempel snart dags för lite studentporträtt och jag är ledig, så hook me up med lite jobb! Tar endast betalt för kostnaden det kostar för mig att ta mig till dig/din location! 




Väldigt fin blogg du har :D



fanny ahlm - hörselskadad


åh vilken söt blogg!



vanessa


kul att komma igång på riktgt :)

Svar: Ja, verkligen! :)
MIE JENSENS FOTOBLOGG



Ida Lindborg ♡


åh gud vad kul :D ❤️



Alicia - Alicia And Stuff


Vad häftigt!



Louise


Åh vad kul :)



Linn Strömberg


Åh ska in och kika direkt :D

Svar: Vad roligt! :D
MIE JENSENS FOTOBLOGG







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook