roadtrip

 
Började dagen med frukost tillsammans en kompis som flyttat till Paris men hon var hemma under påsk, men sen visste jag och mamma inte vad vi skulle göra. Vi bestämde oss därför att hoppa in i bilen och bara köra! Hur roligt som helst. Vi började med att köra till Helsingborg, sen körde vi vilse i något av bostadsområdena där. Vi hittade dock till slut till Domstens strand där vi åt lunch i bilen (för att det blåste något enormt ute). 
 
Efter det var det bara ut på vägen igen, denna gången med riktning mot Höganäs. Vi körde längst några små gator i Höganäs och sedan vidare till Ängelholm. I Ängelholm stannade vi på Hembygdsparken (åk dit om ni har vägarna förbi!!!) där gick vi runt och kollade på alla fina papegojor, getter, ponnys och kaniner! Sen bar det av hemåt vid fyra-tiden. 



maja söderberg


härliga bilder!!



Josefine


Fina bilder!!



Alice


Hejsan! Jag vill bara tipsa dig om min tävling där du kan vinna en valfri produkt till din mobil! Du hittar tävlingen här: http://alicelindstrom.se/2015/march/vinn-valfri-produkt.html#comment och för att vara med ska du bara välja vad du vill vinna!
Ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer!



Prietha


Så underbara bilder!

Svar: Tack!
MIE JENSENS FOTOBLOGG



Emma Grann Fotografi


Härligt det ser ut!



Claudia


så fina bilder =)



sarah


Fina bilder



Amanda Jona [SPONTAN]


Lät underbart :)




åh vad härligt att bara köra!



Fani


Vilken rolig idé med en liten spontan roadtrip sådär :) Och gillar bilderna skarpt!

Svar: Ja, jättekul! Tack! :)
MIE JENSENS FOTOBLOGG







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook