Spring time tag

1. Dina tre must-have sminkprodukter i vår?
Jag är inte en person som är jätteinsatt i smink, men tror jag måste säga min True Match-foundation från Loréal, ögonskuggan 'moscow' från Make Up Store och blushen 'Plum Dusk' från Rituals.

2. Favorit parfym/bodymist?
Just nu; Victoria's Secrets Citrus Dream.
 
 
3. Någon vårtrend du ser framemot detta året?
Har noll koll på trender, men jag kommer väl köra samma som alla år; skinnjacka.

4. Favoritoutfit/plagg?
Mina blåa vans, svarta jeans och en enkel tröja!

5. De ultimata vårskorna för dig?
Vans eller converse!!
 

6. Visa oss dina snyggaste solglasögon!
Mina favoriter. Tror dom är från Bik Bok förra året, men är inte säker.
 
 
7. Är du en vårstädare?
Haha, verkligen inte.

8. Äter du mjukglass? I sånna fall, vilket strössel har du helst på glassen?
Inte så ofta, men om jag ska ha strössel får det bli daimkulor!

9. Vad ska du göra på påsklovet?
Nu är ju då mitt påsklov snart slut, men jag har spenderat det med mina vänner för det mesta. Vi har varit på Laserdome, festat och ikväll blir det påskmiddag!
 

10. Vad tycker du är det bästa med våren?
Att man kan börja äta frukost utomhus :')







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook