The perfect shoes

Jag är på jakt efter de perfekta skorna. Jag vet inte hur dom ser ut än men dom finns där ute någonstans. 
1/2/3/4/5
De som känner mig vet att jag har lite för mycket skor och hela tiden är på jakt efter fler. Måste bara citera I Hennes Skor "Clothes never look any good... food just makes me fatter... shoes always fit." eftersom det är ungefär så jag känner. Jag kan ha en kickass-outfit på mig men om inte skorna är on point så känner jag mig inte snygg. Och att känna sig snygg är viktigt eftersom livet blir mycket lättare om man är självsäker och känner sig bekväm med sina kläder och sitt utseende. Det handlar inte om att göra sig snygg för andra, det handlar om att ta hand om sig själv!
 



Sara


De*

Svar: JA jag såg det men orkade inte ändra
Mie Jensen



Sara


Hihi joo



Pauline


så snygga!

Svar: Ja! Är verkligen jättenöjd! :)
Mie Jensen







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook