My Wrecking Ball

 
Hallå på er! Hoppas ni har haft en bra lördag hittills. Det har jag haft i alla fall. Drog ut och övningskörde med farmor i förmiddags och då åkte vi till min faster och där åt vi lunch! Nu, ikväll ska vi till mammas kusin och äta middag och titta på finalen av melodifestivalen! Är ni taggade? Det är jag! Jag tycker att Måns eller Mariette ska vinna! 
 
Ps. om ni trycker på play på youtube-länken får ni höra en av mina favoritlåtar just nu; Ryan Adams - My Wrecking Ball!




Härlig bild!!



hanna


eller hur!
det är så sjukt för folk stressar över att gå ner i vikt men det finns människor som de ända dom vill är att gå upp!



Jossie


Jag är så taggad på Melodifestivalen :D



Sanna Widman


Hejade på Måns! :D

SVAR:
Tack så mycket! :)

Svar: Han var bäst!
MIE JENSENS FOTOBLOGG



♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

http://evahle.se


Hoppas det gick bra att övningsköra. :)



♫♪ sandra


gillar bilden!



maja söderberg


vilken häftig bild!



sarah


Tack



Amanda Jona [SPONTAN]


Riktigt läcker redigering! :)

Svar: Tack! ;)
MIE JENSENS FOTOBLOGG



Klara Andersson


bra låt!

Svar: eller hur!
MIE JENSENS FOTOBLOGG







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook