The small things

 
När jag trampade runt kring ett rapsfält häromdagen så tittade jag av en slump ner mot marken och fick syn på denna söta krabat. Så jag tog av mig jackan och la mig på det och tog lite bilder. Brukar inte fota macro men kanske borde göra det mer!
 
Nu ska jag strax iväg och jobba till kl 20. Ha en bra kväll.




så fina bilder :)



Annelie

http://lie7.for.me


underbart fina bilder:)



Netti


Vad fina bilderna blev :-D




Härliga bilder!



corneliaeriksson.blogg.se


Fina bilder! Det är roligt att variera lite med makro osv.

Svar: Tack! Ja, borde verkligen göra det oftare! :)
MIE JENSENS FOTOBLOGG







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook