Ingen männsika är illegal.

Härom dagen fick jag chansen att fotografera en supersöt liten kille vid namn Nils. Det fick mig att tänka på hur bra vi har det i Sverige. Jag kom och tänka på alla barn i samma ålder som i detta nu flyr över medelhavet för att komma undan allt förfärligt som just nu pågår. Jag har tagit åt mig detta jättehårt och gjort allt vad jag har kunnat. Jag har tvingat min familj att skänka kläder, jag har skänkt pengar och jag har försökt få andra att göra samma sak. För i mina ögon är ingen människa illegal och ingen människa förtjänar att få utlida det som dessa människor går igenom just nu så om du känner samma som mig är här några sätt du kan hjälpa: 
Och självklart kommer här några bilder på sötaste Nils!
 
"Kod för att importera min blogg till Nouw: 8741778556"







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook