Peanut Butter Pretzel M&M Cookies

Hej på er! Hade toklite inspiration igår så nöjde mig med att kolla på det nya avsnittet av Game of Thrones efter skolan för att sen gå och lägga mig, men idag har jag hur mycket inspiration som helst. Jag var hemma från skolan redan kl 12 och bestämde mig för att göra en video på hur man bakar dessa kakorna ovan. Det var första gången jag gjorde dom själv och herregud vad goda dom är. Sitter faktiskt och äter en medan jag skriver detta. Så på torsdag kommer en bakvideo samt receptet. 
 
Annars då? Jo, mamma kommer snart hem och då ska vi åka till Landskrona Hems huvudkontor och se vad det finns för renoveringsmöjligheter. Vi bor i en hyreslägenhet och har därför en fond med pengar till vår lägenhet som är till för att renovera. Problemet är dock att hela vårt område har sålts till ett annat fastighetsföretag och vi har mindre än 2 veckor på oss att använda renoveringspengarna, som i vårt fall är 29,000kr. Detta ska bli spännande.



FrökenTV, bloggen om tv och film


mums



Paulina


Åh, vad jag blev sugen på dem nu! :D



Veronica Wallgren


Åh vad gott!



rememberthiis.blogg.se


Ser goda ut :D

Svar: det var dom verkligen! :)
Mie Jensen







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook