VÅRTECKEN

Det fick bli en liten cykelrunda idag för att få komma ut och röra på mig lite. För ovanlighetens skull tog jag med mig kameran eftersom jag lovat mig själv att försöka ta med den mer, den är ju faktiskt till för att användas. Jag cyklade förbi Karlslundsparken här i Landskrona och insåg att det var stora fält av vita blommor (är otroligt dålig på växter så har ingen aning om vad dessa blommor heter) och var bara tvungen att stanna för att ta lite bilder. När jag skaffade min kamera för 6 år sedan (herregud jag börjar bli gammal!!) så brukade jag fota bilder som dessa nästan hela tiden, sen tog porträttfotografering över och jag fotar i pincip aldrig macro längre. Tråkigt, men jag vill gärna fota det mer.



Emilie Levinsson


Åh så vackra!:D



Lili


Vilka fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Mie Jensen



Emma Grann Fotografi


Vackert!!

Svar: Tack fina du!
Mie Jensen



matilda


Gick förbi ett hav av vitsippor häromdagen och tänkte verkligen: wow, nu är det vår! :D kram







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook