BREXIT och midsommar

Godmorgon och glad midsommar. Idag vaknade jag upp i min egna säng hemma i Sverige till ett sms som sa "Så jävla trist för dig nu Mie...du måste skaffa brittiskt medlemskap". Jag har ju precis flyttat till England, kommer jag behöva flytta hem igen? Men det är lite tröstande att jag har hört att det kommer ta minst 3-4 år innan det händer något och det är lugnt att bo där tills dess. Det kommer antagligen bli svårt att få uppehållstillstånd eller medlemskap eftersom det största argumentet för att lämna EU var att minska invandringen och skärpa gränserna. Så idag är en jobbig dag och helt ärligt är jag lite rädd för att åka tillbaka till England den 3 juli. Vi får se vad som händer helt enkelt, min plan B är att börja på universitetet i Kalmar, för jag har faktiskt sökt in. Hoppas ni har en bättre midsommar än vad jag kommer ha. Nu ska jag börja samla blommor till min krans.
 
Chester, Storbrittanien | Februari 2016







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook