Vägen till tåget

Hallå på er. Jag tog tåget in till stan idag och begav mig på regnjackejakt. Jag hittade en regnjacka, och lite annat.... Bland annat en flaska iste eftersom det var varmare än vad jag trodde ute och en jumpsuit till midsommar. Tänkte visa er grejerna senare när jag listat ut var jag får plats att ta bilder när jag har plaggen på mig. Det är lättare sagt än gjort i ett smalt brittiskt town house. Nu satte jag mitt iste i halsen så jag antar att det är dags att sluta skriva, dricka iste och kolla på Orange is the new black samtidigt. Multitasking at its best.
 
Kan vi diskutera hur fint det är längst vägen till tåget? Det tar mig cirka 7 minuter om jag går låååååångsamt att gå till tåget har jag kommit fram till idag.
 







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook