Vecka 17 av 52

Nu tänkte jag göra något som jag i alla fall brukar undvika att göra. Jag ska sno någon annans idé. Elin "Nevnarien" Kero har varit en av mina favoritbloggar i flera år och jag tycker att hon gör en superrolig grej på sin blogg dvs veckosummering. Blir alltid så inspirerad av hennes inlägg så tänkte faktiskt sno hennes idé rakt av för att jag känner att det är en rolig grej. Så all cred till Elin.
 
Ögonblick från veckan
 
Försökte boka en resa till Madrid men det gick inte så jag bråkade istället med Ryanair i 3h istället då mitt kort tydligen inte var "auktoriserat". Mamma kom hem och räddade situationen senare så den 10 juni åker jag till Madrid.
 
 
Louises hår fick sig en makeover. Det tog oss FYRA TIMMAR och jag har nu lovat mig själv att aldrig röra en sling-hätta igen. 
 
 
Och såklart, valborg! Firade med mina små nästkusiner och då är det obligatoriskt att kolla på bålet trots att den ena somnade i vagnen innan det ens började och den andra hittade ett utegym (läs: klätterställning) och tappade helt intresset för elden. Tråkigt.
 
 
Saker jag tänkt på
» Att jag vill lära mig åka penny board. Detta kan ha att göra med det faktum att jag kollar cirka 10 Casey Neistat-vloggar om dagen och han skejtar, så då vill jag också det.
 
» Valborg är hemskt överskattat? Onödig högtid som bara är till för att supa.
 
» DET ÄR SNART DAGS FÖR HÅKAN HELLSTRÖM PÅ ULLEVI!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!111!!1!!
 
Tips, favoriter och annat kul 
» Sommarnatt av Little Jinder. Lyssnade jättemycket på henne förra sommaren och nu när våren är här så lyssnar jag på henne dygnet runt igen. Favoriten just nu är Sommarnatt.
 
» Podcasten Opodden som finns på iTunes och Acast. Speciellt avsnitten med Peg Parnevik, Mia Parnevik, Janni Delér och Sanna Bråding.
 
 
 







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook