tre höstfavoriter från ASOS

Blusar från Asos
 
Pyjama Blouse | Pretty Blouse | Stripe Blouse
 
Sponsrat inlägg

1. Pyjama Blouse. Först ut en skitsnygg blus i den trendiga "pyjamas" stilen. Denna blus hade nog inte passat mig personligen men jag tycker den är frukansvärt snygg och stilren. De som känner mig vet att jag inte är mycket för färg så denna blusen gillar jag starkt!!!
 
2. Pretty Blouse. Vad ska man säga? Klassisk, stilren och passar så väl till vardags som till finare tillfällen. 
 
3. Stripe Blouse. Min absoluta favorit av dessa tre. En klassisk v-ringad svart skjorta med en twist. Jag älskar denna stil på kläder och men äger tyvärr inget liknande själv så det kanske blir att klicka hem denna från Asos. Om det är något plagg man ska ha i sin garderob enligt mig är det en klassisk v-ringad svart skjorta. 







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook