Byggdamm överallt

Just nu går all tid när jag är hemma i Skåne till att hjälpa till att renovera. Mamma ska nämligen flytta ihop med sin pojkvän och därför renoverar dem hela hans hus. Ovanvåningen är så gott som färdig och projektet nu när jag var hemma var att sätta köket på plats. När köket är på plats är det målning/tapetsering och golvläggning i vardagsrummet, total renovering av ena toaletten och tvättstugan kvar innan det är dags att ge sig på trädgården. Så idag innan jag steg på tåget hem till Kalmar jobbade vi stenhårt med att plocka ner hela det nya köket (vi råkade montera de nedre skåpen för högt upp) för att sedan sätta upp det på plats igen haha. Jag och Greta (vår hund) jobbade såklart hårdast av alla. Jag tog mig an jobbet som DJ och Greta som övervakare. Nu sitter jag däremot på tåget till Kalmar och beräknas vara hemma strax efter 19 om allt går som det ska!



Linda


Helt klart nackdelen med renovering, byggdamm/slipdamm är så finkornigt så det tar sig verkligen in överallt med! Alltid lika skönt när ett renoveringsprojekt blir klart!


Svar: Usch ja, håller med dig helt och hållet! Kombinerade dessutom byggdammet med svarta kläder så att det syntes över hela mig haha!
Mie Jensen







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook