Det börjar hända grejer!

I och med att jag var dum nog att inte skriva vad jag odlat i vilken rad så vet jag inte riktigt vad det är som börjat växa. Det kan vara sallad men även persilja eller basilika. Antar att det bara är att vänta och se haha! Har verkligen börjat tycka att det är otroligt spännande att gå och titta om det växer varje morgon och kväll när jag kommer hem från jobbet. För det är precis det jag gör denna påsken; jobbar. Fredag till måndag. Men jag klagar verkligen inte, jag älskar mitt jobb och mina kollegor! Hade verkligen tur som fick jobb inom en månad från och med att jag börjat på universitetet. Så om ungefär en halvtimme ska jag iväg och jobba några timmar.
På tal om att jobba och tjäna pengar så föll min kamera från min säng ner i golvet häromdagen och något har hänt med fokuseringen och alla bilder blir otroligt brusiga. Får väl ta alla extra pass på jobbet nu som jag kan så att jag kan köpa en ny kamera. Jag har haft min Nikon D3000 sen 2010 så det börjar ändå bli dags att byta. Men jag har funderat och kommer eventuellt gå över till Canon. Valet står just nu mellan Canon EOS 6D eller Nikon D750. Någon av er som har någon av dessa och vill dela med er av era erfarenheter? Använder ni Nikon eller Canon, eller kanske ett annat märke?



ajlimullersandvik.blogg.se


härligt att jobba, hoppas du får OB tillägg :D :D

Svar: Ja, speciellt när man trivs! Haha, det är mycket bra ob-tillägg när man jobbar inom handel! :D
Mie Jensen



Days by Johanna


Hade Nikon innan, gillade den mycket. Sålde den för ett tag sedan då jag inte hinner fotografera längre.

Hoppas det går bra och jobba.

Svar: Det är svårt det där med märken! Har Nikon nu men funderar på att byta!
Mie Jensen



Elin


åh vad roligt att odla!

Svar: Ja! Hoppas bara det blir något av det :D
Mie Jensen



Theresia Sandahl


Åh det är så roligt att så saker! :)))

Svar: Ja verkligen! Första gången jag odlar något så hoppas det blir bra!
Mie Jensen



Photo by E M E R E L L A


Men gud så spännande att se att det börjar komma upp :D Jag längtar tills jag kan börja plantera ute :)

Svar: Visst är det?! Kommer ställa ut mina på balkongen när det blir tillräckligt varmt ute sen! :)
Mie Jensen



Helena R


Jag har inte ens kommit igång och planterat ännu.... är nog på tiden att börja .

Svar: Ja, det är nog dags nu! :)
Mie Jensen



Carolina Thoor


Haha något jag också skulle kunna ta och göra. Men det blir som en överraskning sedan då det har växt klart :D

Sv; ja, Cervera har bra saker! Tackar :D



the one and only H


Vilken otur mie! Hoppas det löser sig med en ny kamera, väntar med spänning på vilken det blir. Kram







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook