Hon är här

Skåne-besöket har anlänt! Sandra anlände igår och ska stanna här några dagar nu. Så efter middagen igår bestämde vi oss för att gå och titta på solnedgången men det slutade istället med att vi satt och tittade på vad vi tror är en tumlare istället. Här kan ni se en video. Några kvinnor i 40-års åldern ropade på oss att komma och titta när vi stod och fotade på bryggan och sen satt vi där ute i säkert mer än en timme tills det hann bli mörkt innan vi gick hem igen. Vi bestämde oss även för att gå upp och fota soluppgången imorse men båda två somnade om när klockan hade ringt vid 05... Idag måste vi båda plugga lite och sen ska vi till Kalmar Stadsmission!
 
Mina tankar går ut till alla drabbade i Stockholm igår. Allt blir så verkligt när det är så nära. Hoppas ni alla mår bra och är oskadda ♥



Netti Starby


Vad mysigt och ha en fin dag! <3 Kramis

Svar: Detsamma! Kram
Mie Jensen



Days by Johanna


Härligt med skåne besök. Fina bilder.

Svar: Verkligen! Tack så mycket!
Mie Jensen



Mirre - Sweetwords


Så fina bilder på din vän =D

Svar: Tack! :)
Mie Jensen



Heléna


Så vacker bild :D Ja, jag tror att det är många som har offren och deras anhöriga i sina tankar ikväll <3 Kram <3

Svar: Tack! Det tror jag med, det som har hänt är otroligt tragiskt <3 kram
Mie Jensen



Matilda Berlin


Men åhh vad mysigt! Hoppas ni får ett par superdagar tillsammans =)

Svar: Ja verkligen! Hoppas du haft en trevlig helg! :)
Mie Jensen



ajlimullersandvik.blogg.se


Så vackert! Och vad häftigt med tumlaren i filmen, aldrig sett!

Svar: Visst är det häftigt! Har inte sett tumlare så många gånger faktiskt!
Mie Jensen



Kattis


Så roligt med besök och vad mysigt att ni antagligen fick se en tumlare! Fina bilder!:)

Svar: Ja lite spänning i vardagen sådär haha ;) Tack!
Mie Jensen



Angelica


Heeelt underbara bilder!

Svar: Tack så hemskt mycket!
Mie Jensen







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook