Kyrkligt besök

 
Idag blev det ett besök i kyrkan då min minsta nästkusin Vega skulle döpas. Är inte troende eller uppväxt i en troende familj men ändå tycker jag att det är något lugnande med att vara i kyrkan ibland och jag sjöng bland annat i kyrkokören som yngre. Däremot är jag inte konfirmerad eller planerar att gifta mig i kyrkan (den dagen det är dag för det haha). Hade på mig en killer outfit men såklart glömde jag ta bild, men lär använda den outfiten fler gånger så lovar att visa den någon gång! 



Mirre


Kyrka är väldigt lugnande =D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook