Lunch i vårsolen

Årets första besök på en uteservering! Jag och Nina möttes upp i stan och tog en lunch i vårsolen på 4 kök. Första gången jag äter där och jag blev inte besviken. På menyn fanns massor av både vegetariskt och veganskt så dit vill jag gärna gå fler gånger och testa något annat på menyn. Idag blev det dock "veckans vegetariska" som bestod av rödbets- och chèvreburgare, potatis och en honungsyoghurt, otroligt gott! Orkade i princip bara äta upp halva innan jag blev väldigt mätt men rekommenderar verkligen att gå dit! Kom precis hem och snart ska jag spring iväg till tågstationen för att hämta Sandra, ska bli så kul att ha henne här!



Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom


Så gott

Svar: Verkligen!
Mie Jensen



Hemma Hos Felicia


ååh så gott!

Svar: Det var det verkligen! Ha en trevlig helg!
Mie Jensen







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook