Ni får påverka!

Idag är en ganska lugn dag för mig här i Kalmar. Jag ska till skolan vid 13 för en och en halvtimmes laboration, sen har jag tvättid. Det ska bli skönt att bara ta det lugnt efter fyra hektiska dagar på jobbet. Kanske ta och fira påsk nu när jag har tid haha? Igår efter jobbet blev det en PW med Hanna och det var så otroligt skönt att bara gå och prata lite. Alla mina vänner har varit hemma över påsk men jag stannade kvar här. Så det var härligt att träffas igen och jag tror att, om jag har tid, blir det en promenad ikväll också faktiskt. Nu måste jag stoppa in lite tvätt i garderoben, hoppas ni får en bra dag!
Min monstera har börjat få svart/bruna fläckar på några blad och googlade mig fram till att det kunde bero på för lite ljus så den fick flytta till fönstret. Någon som varit med om det innan?

Nu skulle jag vilja ha er hjälp! Just nu sitter jag och planerar lite framtida blogginlägg och undrar därför vad ni vill läsa mer om? Ni får gärna rösta här under eller skriva ett annat alternativ i kommentarerna. Denna bloggen skrivs ju både för er skull och för min egen skull och därför känns det totalt onödigt att skriva om saker som inte intresserar er för 5 öre! Jag kommer fortfarande blogga om det som jag vill och känner för för stunden men det kan vara bra att veta vad ni gillar lite extra. Vill ni ha mer fotorelaterade inlägg? Mer vardagsbilder? En massa tips? Något annat? I omröstningen här under kan ni välja mer än ett alternativ!



Netti Starby


Vad skönt att du är ledig idag och självklart kan du fira påsk i efterskott! :-D Kramis



ajlimullersandvik.blogg.se


åh vad kul, hoppas att du får mycket inspiration, jag behöver också bloggidéer...

Svar: Ibland har man hur mycket idéer som helst och ibland har man verkligen NOLL idéer haha!
Mie Jensen



Johanna Utterberg


Skönt med en lugnare dag idag! :)



frida christina


Promenad med en vän kan ju vara bland det bästa som finns!



Beatrice Jakobsson - Fotograf


Vad skönt med en lugn dag! :)



Tilda Barkselius


Härligt att du har det lite lugnare nu!



the one and only H


Hej! Vilken fin blomma! Gillar krukan, vart kommer den ifrån? Kram







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook