Sandra F del II

Nikon D3000 + 35mm f/1.8 - Modell: Sandra Fridland - Fotograf/Retusch: Mie Jensen
 
Här kommer lite fler av bilderna jag fotade på Sandra i fredags. Denna fotograferingen önska jag att jag hade fotat analogt men jag väntar fortfarande på batterierna jag beställt till mina analoga kameror. Sandra kommer och besöker mig här i Kalmar eventuellt imorgon annars på måndag så då blir det mer fotografering. Är så glad över att jag kommit igång med fotograferingen igen och jag blir bara mer och mer inspirerad till att fota. Har nog också kommit fram till att det är porträtt jag gillar allra mest att fota. Får väl börja tvinga mina vänner här i Kalmar att börja ställa upp som modeller haha. Insåg också nu att Sandra har händerna i fickorna på alla bilder jag valt ut till detta inlägget, ren slump faktiskt, det existerar även bilder där hon inte har händerna i fickorna haha!



Agnes


Superfina bilder! :)

Svar: Tack!
Mie Jensen



Mirre - Sweetwords


Så fina lite sådär spännande 70-tal över dem =D

Svar: Tack! Eller hur! :D
Mie Jensen



Beatrice Jakobsson - Fotograf


Vilka fina bilder! :)

Svar: Tack! :)
Mie Jensen



Amanda Jona [SPONTAN]


Åh vad jag älskar känslan i dessa bilder!

Svar: Tack så mycket Amanda! :)
Mie Jensen



Hanna Karlsson


Vilka fina bilder!

Svar: Tack!
Mie Jensen



ullie


Men vilka jätte fina bilder va duktig du är
Tack ja de är jätte goda. gjorde dessa i muffins form därför denna perfekta form men nä det behöver man ju inte alls hi hi kram o fin fredag

Svar: Tack så mycket! Kram
Mie Jensen







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook