Sova i Mumindalen


Men blir man glad av detta påslakanet eller?! När jag var hemma i Skåne blev det ett besök till Väla och tydligen hade dom öppnad butiken Finlayson där och dom hade 30% rabatt på alla muminprodukter. Var lite skeptisk mot att det är så färgglatt först men trivs hur bra som helst med det nu! De som säger att man blir gladare av färg har verkligen helt rätt! Men det bästa är ändå att det är skönt och sova i också. När jag kom hem gick jag in på deras hemsida och kan ha råkat beställa två handdukar att ha i badrummet... Men dem får ni se när dem kommer!



Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom


Så fint

Svar: Tack!
Mie Jensen



Mirre - Sweetwords


Så otroligt fina

Svar: Tack! Är väldigt nöjd!
Mie Jensen



Amanda Jona [SPONTAN]


Åh så gosiga sängkläder!



Sara


Finlayson har så mycket fint! Älskar Mumin. ^^

Svar: Visst har dom! Fick precis hem två mumin-handukar att ha i badrummet också haha :D
Mie Jensen



Fanny Palsander


Åh vad mysigt!!

Svar: Eller hur!
Mie Jensen




Så fina! :D

Svar: Tack, visst är dom?!
Mie Jensen







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook