Sandra F

Nikon D3000 + 35mm f/1.8 - Modell: Sandra Fridland - Fotograf/Retusch: Mie Jensen
 
Jag och Sandra begav oss ut till Häljarp imorse för att fotografera lite vilket resulterade i bland annat dessa bilderna. Man får passa på att fotografera alla sina kompisar när man väl är hemma! Är väldigt nöjd med flera av bilderna och det var väldigt skönt att få fota utan krav och stress, det har jag inte gjort på länge. Nu ska jag fortsätta redigera innan Louise kommer så ska vi ha fredagsmys. 



Beatrice Jakobsson - Fotograf


Vilka härliga bilder! :)

Svar: Tack! :)
Mie Jensen







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook