Sally i studion

Photo/Edit: Mie Jensen / Model: Sally Fälth / Nikon D3000 + Nikon AF-S Nikkor 35mm 1:1.8G DX



anneli


Första bilden, den är respekt!

Svar: Ja, Sally är så jäkla cool!
MIE JENSENS FOTOBLOGG



Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ


Åh, jag blir så sugen på att fixa någon får av studio här hemma, men det blir aldrig av haha.



Angelica Bengtsson Fotografi


Åh älskar första bilden!



Ida ♔ Foto

http://boardin.se


~ Jag tycker att du borde läsa mitt inlägg "Jag tänker inte dö för att DU är slarvig". Fler behöver kunskapen så hjälp till och sprid! Tack på förhand för att du kanske tog dig tid att läsa!

Förlåt för spam, men detta är så pass viktigt enligt mig! Ha en bra kväll :) ~




så fina bilder!



Catrine


åh så fin! jättevackra bilder ju:)

Svar: Tack!
MIE JENSENS FOTOBLOGG



Nea


Snyggt! Åh skall bli fotad av en vän i veckan, längtar ännu mer nu med dina fina bilder

Svar: Så roligt! Tack!
MIE JENSENS FOTOBLOGG



LIL' BABUSTYLE - The truth is mine


Fina bilder! Älskade att fota i studion när jag gick i skolan :)



VERONICA - fashion blog


Underbar redigering på dessa bilder! Totalt älskar det! :) Och SÅ snygg modell. Ha en grym kväll tjejen!



Ida - foto & häst


superbra bilder!! snygg redigering :D

Svar: Tack!
MIE JENSENS FOTOBLOGG



Agnes Olofsson


Du tar väldigt fina bilder!!

Svar: Tack!
MIE JENSENS FOTOBLOGG







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook