En kväll i juni

Igår blev det tacokväll hos Sandra och efter maten tog vi en tur ner till havet för att fota i solnedgången. Ljuset var verkligen magiskt och vi sprang runt på stranden för att fånga varenda droppe solsken. Såg nog ut som ett galet träningspass fast med kameror. Vi gick till och med ut en bit i vattnet och det var inte ens kallt?! Man kanske kan ta årets första dopp i veckan? Jag brukar alltid vara jättetidig med sådant men det har varit så himla kallt och regnigt så länge så det har inte blivit av. Efter solen gått ner tog vi oss hem igen och kollade på en film på tv och sen körde jag hem strax innan midnatt. 
Idag har det varit en superlugn söndag. Skulle egentligen träffat Louise men är så fruktansvärt förkyld så det får vänta! Är kvar en vecka till i Skåne, så det ska nog hinnas med det också. Under den veckan ska jag hinna med två studenter, träffa farmor, äta middag med Sandra, mormor & morfar, träffa massor av vänner och bara njuta av att vara ledig. Sen bär det av mot Kalmar och jobb igen. Hoppas ni haft en bra helg, för det har jag! 



Heléna


Så härligt det låter! Jättefina bilder! Hoppas du får precis så mysigt som det låter nu under din Skånevistelse och krya på dig! Kram <3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook