Fyrbenta modeller

Befinner mig hemma på den skånska landsbygden i några dagar innan jag åker tillbaka till Kalmar för att avsluta första året på universitetet! Mamma och hennes sambo är i Tyskland så jag fick vara hus- och djurvakt under helgen. Är inget jättestort fan av att vara här då det är långt till allt och alla, och eftersom jag inte har körkort så kan jag inte riktigt ta mig någonstans. Så min cykel är det transportmedel jag tar mig runt med! Idag cyklade jag faktiskt en runda genom skogen mest för att komma ut lite och cyklade förbi dessa söta hästar. Som tur var hade jag kameran med mig och kunde knäppa några bilder. Jag älskar djur så jag stod där i säkert 20 minuter och bara pratade med hästarna haha. Tur vi är ute på landet och ingen såg mig! 



Agnes


Så himla fina bilder!!



Agnes


Så himla fina bilder!!

Svar: Tack! :D
Mie Jensen



Sarah


fina bilder =)

Svar: Tack! :)
Mie Jensen



Isabella


vad fina bilder!

Svar: Tack!
Mie Jensen







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook