Ett fantastiskt höstbröllop

Anledningen till att vi åkte till Jämtland (fler bilder från själva resan kommer och eventuellt en vlogg) från första början var för att delta i detta fantastiska höstbröllopet. Mammas bästavän gifte sig äntligen med sin Ingrid och det var det finaste bröllopet jag varit med om. Ser ni naturen i bakgrunden?! Så fint att jag nästan svimmar. Precis såhär vill jag ha det om jag ska gifta mig någon gång! Jag hade tänkt att fota bröllopet redan innan jag blev tillfrågad men när dom väl frågade blev jag superglad och svarade såklart ja! Har inte hunnit gå igenom alla bilder från bröllopet just pga plugg och jobb men ska sätta mig en dag i veckan och sammanställa alla bilder (och filmer!!!) och skicka iväg till brudparet. Dom har redan fått se några bilder men måste bli klar med alla. 
 



Rebecca Adnell


Så fina bilder!

Svar: Tack!
Mie Jensen



Ida


Gud vad fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Mie Jensen



Biggeros


Otroligt fina bröllopsbilder med höstmotiv🤗



Beatrice Jakobsson - Fotograf


Vilka vackra bilder!! :)

Svar: Tack! :)
Mie Jensen







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook