Igår gick min kamera i pension

Efter nästan exakt sju år gick min Nikon D3000 äntligen i pension. Igår var jag nämligen nere på Scandinavian Photo i Malmö och köpte mig en Canon 6D och ett 50mm 1,4! Den känns för tillfället stor, tung och klumpig men det kommer jag över. Min nikon var så himla smidig i och med att den var en nybörjarkamera. För er som inte är bekanta med Canon 6D så är det en av Canons fullformatskameror. Jag stod i valet mellan en Nikon D750 och Canon 6D, men det föll på den senare just på grund av videokvaliteterna. Jag kunde inte filma med min D3000 och det är verkligen något jag har saknat. Så nu börjar en ny era av fotografering för min del och i samband med det har jag flyttat min portfolio; så nu hittar ni den på MIEJENSEN.SE.
 



Mikaela


Nice med ny kamera :D

Svar: Ja, verkligen!
Mie Jensen







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook