Sjung om studentens lyckliga dagar

Igår var jag på student nummer ett av tre för detta året. Har egentligen fler att gå på men det är bara att inse att det inte hinns med. Igår var det fina Alexandras tur att springa ut som frisör i Helsingborg. Vi gick inte på utspringet utan kom direkt till festen. Otroligt härlig kväll även om det började regna framåt 23-tiden. Vi satt i tält och klarade oss undan regnet utan problem. På tisdag tar min kusin Sandra och en familjevän studenten så då ska vi hinna med att gå på två. Så får vila upp mig hela helgen för att orka. Ikväll ska jag till Sandra och käka middag och bara mysa. Vi träffas inte lika ofta längre eftersom jag har flyttat från Skåne!
 







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook