Let it rain

Regnet öser ner här i Skåne och jag tycker det är hur härligt som helst. Vi skulle behöva en riktig storm med blixtar och dunder för att få bort den kvavheten som hänger i luften. Förhoppningsvis händer det snart. Medan jag väntar på en storm passar jag på att utnyttja regnet och fota istället! Brukar inte vara ett fan av att fota växter och blommor men när det regnar så blir det så himla fint. Så här är några bilder jag tog igår, skulle gå ut med hunden så tog med mig kameran, men så fort vi klev utanför dörren öppnade himlen sig haha! Så packade in kameran under regnjackan och i ett av de få uppehållen knäppte jag dessa bilder. 







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook