vi åkte och campade

Jag och Sandra drog en spontanare och åkte och campade igår! Jag är ju skogsmulle hela vägen in i själen så det var skönt att komma ut i skogen lite innan jag åker hem till Kalmar och inte längre har skogen runt husknuten. Vi åkte till Klåveröd som är ett av mina favoritställen och hade det inte regnat så mycket hade vi nog sovit i vindskyddet. Men det fick bli i bilen istället, mysigt var det i alla fall! Nu när jag äntligen skaffat körkort kan man göra sånt här lite oftare. Får väl skaffa mig en skruttibangbang-bil i Kalmar så jag kan åka till skogen och campa. Brukar ni vara ute i naturen eller campa? 



myrtillus.blogg.se


men va mysigt att campa i skogen! har jag inte gjort sen jag var liten och pappa drog ut mig och syrran - men minns hur härligt det var :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook