Kvinnliga äventyrare

 
Hej på er! It's been a while. Jag har jobbat 6 dagar i veckan hela sommaren och därför hamnade bloggen på is. Men nu mina vänner! Skolan har börjat igen och jag har massor av tid (nu överdrev jag lite) till att hänga här med er igen. Jag har massor av spännande nyheter att berätta för er faktiskt. För det första så fyllde jag 20 år (wohoooo) i tisdags och passade på att tatuera mig samma dag. För det andra så packar jag väskorna och drar till Jämtland imorgon! Ska på bröllop, vandra och fota massa fina bilder. Sist men inte minst och på tal om att vandra; jag har blivit ambassadör för Kvinnliga Äventyrare! Jag tror inte ni förstår hur taggad jag är på detta. Jag älskar äventyr och äventyr för kvinnor av kvinnor är så inspirerande. Så från och med nu kommer jag då och då skriva lite om deras arbete både här och på min instagram just för att jag tycker att det är ett så fantastiskt initiativ (detta inlägget är inte sponsrat av Kvinnliga Äventyrare). Jag tänker att jag i ett framtida inlägg kommer berätta mer om vad vi är och vad vi gör, så stay tuned för det. Nu måste jag återgå till att packa mina väskor då jag kom hem från en helg i Skåne inatt och åker iväg imorgon. Vi hörs. 







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook