V.18

Denna veckan har varit hektiskt! Med allt från avsluta kursen vi höll på med till svettiga konserter till tågkaos för att ta sig till Skåne. 
Jag började veckan med att ta en lunch på stan med Nina. Det blev en vegansk "chicken style" burgare för min del och den var verkligen supergod!
I torsdags var det dags för P3 Älskar Kalmar och vi var såklart där! Vi stod i kö i en timme (!!!) för att få komma in men hann med att kolla på stand-up innan det var dags för Syster Sol och Hov1! Vi stod längst fram på båda två ochdet resluterade tyvärr att jag blev kär i Dante i Hov1 men aja, sånt som händer. 
Dagen efter var det dags att avsluta kursen jag höll på med för att bege mig hemåt Skåne. Lättare sagt än gjort var det då resan från Kalmar till Lund som brukar ta 3 timmar tog lite mer än 6 timmar. Detta på grund av skogsbrand, signalfel OCH obehöriga på spåren. Skulle varit i Lund vid 16 men rullade in på stationen vid 18.40 istället så blev hämtad i Lund och slapp byta tåg och vara hemma ännu senare. 
Igår begav vi oss till Lund för att kolla på ny bil till mamma och efter det grillade vi med lite släkt och vänner i skogen och hade det hur trevligt som helst! Våra släktingar hade vänner på besök från Norge och jag blev förvånad eftersom jag faktiskt förstod vad de sa och kunde föra en konversation med dem. Det vill jag tacka SKAM för. 
Saker jag funderat på under veckan:
→ Hur tacksam jag är att jag ändå brukar kunna åka mellan Kalmar och Landskrona utan större problem, men att det hade varit skönt att ta körkort och kunna köra mellan istället!
→ Träning! Allt som har med träning att göra. Denna veckan har jag verkligen kommit igång med träningen igen och har tränat 4 gånger, så härligt!
Saker jag ser fram emot nästa vecka:
→ Komma igång med B-uppsatsen!
→ Ska till veterinären med mina fåglar och äntligen få behandla dem mot ett parasitangrepp. Tror dock de ser mer fram emot detta än mig haha!
 



Sarah


åh ser myssgt ut







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook