Självporträtt i solnedgången

Vår B-uppsats är ÄNTLIGEN inlämnad! Så det firade jag med att göra sånt som inte hunnits med under denna tiden; bland annat ta bussen ut till Lindsdal här i Kalmar för att fota lite självporträtt i solnedgången. Brukar sällan bli nöjd med självporträtt men ljuset var så otroligt fint och jag hade på mig min nya fina klänning från Gina Tricot. Ska bli så skönt att vara ledig från skolan nu ett tag och kunna hitta på mer roliga saker utan att känna sig stressad. Men jag har faktiskt inga planer alls i sommar förutom att jobba och gå på mina vänners studenter nu om ca 2 veckor. Vad ska ni göra i sommar? Semester? Jobba?



Sarah


åh fina bilder

Svar: Åh tack!
Mie Jensen



Celine


Åh men så fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Mie Jensen







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook