Sommar?

Nikon D3000 + Nikkor 35mm AF-S f/1.8
 
Saker som gör mig förvirrad just nu:
  1. Vädret, liksom what the fuck is going on. Ena sekunden är det 3 grader och man får ha vinterjacka och nästa sekund är det 20 grader och man kan springa i shorts. Ursäkta mig moder jord, det är dags att bestämma sig, är det vår/sommar eller inte?
  2. Könsceller, detta gick vi alltså igenom på Naturkunskapen idag. Känner mest: VA?? Fattar noll som vanligt. Hade jag velat lära mig det, så hade jag gått Natur istället för Estet. 
  3. Naturkunskap, var tvungen att fortsätta på det spåret när vi ändå pratade om det. Fick tillbaka mitt förra prov idag och fick C??? Hur gick det till??? Vill tacka min mamma, mina klasskompisar och min hjärna <333
Tyckte förövrigt att vädret var finfint idag så efter middagen så tog jag lite bilder. Vad tycker ni? ↑↑



Olivia


Grattis till C.et, det förtjänar du! :D Själv fick man ett halv poäng ifrån C...

Svar: Tack Oliviaaaaa. Tycker att du borde ha fått ett halvt poäng på den med matspjälkningen :(
Mie Jensen



Louise


Jättefina bilder!

SV: Det är skönt med någon som förstår :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook