Landskrona Fotofestival 2015

 
Idag gjorde min fotoklass ett studiebesök i min hemstad Landskrona. Här är nämligen Landskrona Fotofestival just nu! Förra året tänkte jag gå men gjorde aldrig det men i år fick vi gratis inträde med skolan så då var det bara att passa på. Det var väldigt trevligt och om ni har vägarna förbi tycker jag verkligen att ni ska gå förbi Björnes magasin/Galleri Björne på Gamla Kyrkogatan då det var där jag tyckte de bästa bilderna fanns. Det var fotoföreningen Urinvånarna som ställde ut sina bilder där och jag älskade Jonas Westrings bilder så har ni vägarna förbi så borde ni gå dit! 
 







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook