Loppisfynd

Hängde med min mor och några andra till en loppis här i närheten och där fanns massor av fina grejer. Bland annat dessa fina beiga Dr. Martens som fick följa med mig hem för 50 ynka kronor. Väldigt bra fynd om du frågar mig. Sen fick vi med oss en griffeltavla till hallen och tulpaner till förmån för cancerforskning! Ikväll ska vi titta på Melodifestivalen hemma hos några släktingar och grilla för första gången detta året! Ha en bra fortsatt dag!



Filippa


Men gud vilket kap! De är verkligen assnygga :)

Svar: Ja! Är verkligen jättenöjd! :)
Mie Jensen



FrökenTV, bloggen om tv och film


snygga

Svar: Tack! :)
Mie Jensen



Malin ♔


Snygga skor :)

Svar: Tack!
Mie Jensen



Isabelle


Vilket kap!



S A R A


oj vilken tur du hade som hittade dem!



Angelica


Shit vilket fynd! Man kanske ska börja gå på loppis oftare ;)



amanda


vad kul med nytt :)

Svar: Ja, verkligen!
Mie Jensen



Caroline Blomberg


men gud vilket kap!



Ida - Hon som föddes med LKG

http://boardin.se


snygga :D

~ Vill du veta mer om LKG? Funderar på att skriva ett inlägg om det så vill gärna veta vad just du vill veta om det! :D In och kommentera det på min blogg! ~



Amanda Jona [SPONTAN]


Vilket grymt fynd! :)

Svar: Eller hur! Är jättenöjd! :)
Mie Jensen



Matilda - Skönhetsblogg

http://ttilles.se


Wow! Billigt och bra. Ibland gör man fynd :D

Svar: Ja, verkligen!
Mie Jensen



Sara Navjord


Åh de var ju ur snygga!! :)

Svar: Ja, eller hur! Är sjukt nöjd! :)
Mie Jensen



Http://carroat.blogg.se


Snygga!



S A N N A ♥

http://zinja.se


Sjukt snygga!



isabellavallberg.blogg.se


Shit det där var ju verkligen ett bra fynd. Hur snygga som helst!

Svar: Eller hur! Är verkligen nöjd! :)
Mie Jensen



Catrine


vilket fynd, jättefina ju!!! :)

Svar: Eller hur, är jättenöjd! :)
Mie Jensen



Skogsraah ☾


Grymt loppisfynd!

Svar: Ja! Älskar verkligen loppis, finns alltid massor av grymma fynd!
Mie Jensen



Sofie♥


Himlarns vilket kap! :D

Svar: Eller hur?! Helt grymt! :D
Mie Jensen



Denise Taylor

http://autaini.com


Så snygga :D



Hannah Danielsson


jävla vad snygga och vilket kap!! x



Ellen Lindberg


Men oj! Verkligen ett bra fynd :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook