GREEN SMOOTHIE

 
Nu har även jag hackat på trenden med att dricka smoothie ur en glasburk. Däremot hade jag inte lust att lägga pengar på att köpa en glasburk så jag tog en gammal fetaost-burk och gjorde ett hål i locket, vilket blev väldigt bra! Det går faktiskt i mer i en sån burk än vad man tror. Smoothien jag gjorde idag och hällde i var avokado, banan, is, vatten och några droppar citron, detta blev riktigt gott och uppfriskande. 
 
För övrigt så har jag världens stressigaste vecka denna veckan. Ikväll ska jag på en väns student, på torsdag ska jag till Universitetet i Helsingborg och kolla på min mammas kusin när hon presenterar sin avhandling inom filmturism, på fredag ska vi fixa massor inför en fest på lördag samt att jag ska jobba fredag, lördag och söndag. Dessutom ska Adam och Sara sova hos mig lördag till söndag så jag har verkligen massor att göra! Juste, sen är det skolavslutning på fredag också haha...



MATILDA ROSQVIST

http://matildays.se


Blir så snyggt när man häller upp det i en glasburk! För övrigt är smoothie så gott :D




Gott!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook