Tatueringar

 
Hade så gärna tatuerat mig den dagen jag fyller 18, men jag är nog lite för feg! Är rädd för att jag ska ångra mig, att det ska göra alldeles för ont eller att det ska bli fel och jag måste leva med det för alltid! Vad tycker ni om tatueringar? Än så länge nöjer jag mig med dessa gjorde i Photoshop!



Wilma Ahlborg


Snygga tatueringar!

sv: Ja visst är den!! jag med haha :)



miningalinn


Jag tycker det är fint, med måtta och om det är något där det finns en förklaring/betydelse bakom. Jag har själv två stycken!(:



NICOLE


Jag tycker det kan vara fint på en del men inget jag själv skulle ha :)




Älskar också dem, men är inne på tankar som dig - vad kommer jag tänka när jag är en gammal tant med hängigt skinn liksom? Mendu, vet du vad jag känner - kör! Tror att jag kommer skaffa en snart, och en ordentlig också, har tänkt en uggla på låret. Livet är för kort för massa ånger, kram!



maja söderberg


coolt, är dock inte så förtjust i tatueringar men dessa var fina :)



Amanda♥


Så snygga!

Svar: Eller hur! Synd att dom inte är riktiga :(
Mie Jensen



miningalinn


Sv: jag har "fighter" i höger handled och sen har jag musik tecken(:



Nathalie Tegelstam


Så snyggt med tatueringar och måste skaffa en till!! :) kram



Wilma Ahlborg


Sv: ja men du skulle verkligen passa i nåt på ryggen där! Så snyggt!! Kramis

Svar: Tack! Kram
Mie Jensen



miningalinn


Bra gjorda bilder!(:



Alice


Snyggt!
Jag är lite som du, tänk om jag ångrar mig?



Cecilia Johansson


Tycker dom är fina men skulle aldrig ha en :D det bästa att göra om man vill ha en är att ha en som man inte ångrar är att ta något personligt ♥

Svar: Håller med!
Mie Jensen



Prietha


Fjädern är så fin!

Svar: Visst är den? Älskar den!
Mie Jensen



NICOLE


SV Håller verkligen med dig :) De ska ha betydelse :)



Donautgirl ♥ En blogg om allt möjlig kul :D


Tycker tatueringar är super fina <3 Skulle också vilja ha en när jag bli större :)



KassandraPalma


den första var riktigt snygg!

Svar: Eller hur! Funderar faktiskt på att göra den! :)
Mie Jensen



Caroline Blomberg


riktigt fina båda två!



Paulina


drömfångaren var hur fin som helst!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook