Igår var jag på fest

Hej på er, här ekar det så tomt det är. Tänker inte ursäkta mig för att jag inte har skrivit på ett tag för jag vill inte att bloggen ska bli ett tvång. Därför skriver jag när jag känner för det eller vill dela med mig av något. Som till exempel just nu. 
 
Igår var jag på 18-års fest. Åh herregud vad jag älskar mina vänner säger jag bara. När man är med dom har man verkligen inte en ända tråkig minut. Temat var "OJSAN, jag kom fel" så jag och Sara gick ihop och klädde ut oss till ett brudpar! Detta betyder alltså att jag gick på fest i min mammas brudklänning?!?! Klänningen är väldigt ful men vem bryr sig egentligen. Felicia & Simon, som fyllde år, fick av mig och resten av gänget en bruch tillsammans på Scandic Hotell i Malmö! 
 
Bilder: Olivia och Felicia
 
Och just det; på torsdag sticker jag till Paris.



sarah


Hehe coola bilder



Linnéa Thell Jansson


Nej men guud vad roligt!!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook