Alex i studion

Hallå på er! Igår spenderade jag hela eftermiddagen i skolans fotostudio för att fota mitt slutprojekt i Fotografisk Bild 1, ni kommer få se bilderna när dom är klara! Men innan vi började fotografera på riktigt tog jag dessa testbilderna på Alexander när vi skulle testa ljuset. Jag har tyvärr inte så mycket erfarenhet av att fotografera i studio men jag tycker det är jättekul och jag lär mig massor varje gång jag gör det. Ni som fotar, brukar ni fotografera mycket i studio och vad tycker ni om det? :-)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook